eStravenka bude zaměstnavatelům chutnat
Vše pod kontrolou
Objednávky, údaje zaměstnanců i faktury máte přímo v aplikaci. Přehledně jako na švédských stolech.
Obrovská úspora času
Už žádné vydávání stravenek, kterým trávilo HR oddělení několik dní každý měsíc.
Jednoduché ovládání
Všechno důležité můžete udělat na mobilu i tabletu třeba cestou na oběd.
Jak to funguje?
Objednejte platební karty
Do aplikace Můj Up jednoduše nahrajte seznam všech zaměstnanců.
Každý dostane dvě obálky
V 1. obálce najdou zaměstnanci přihlašovací údaje do aplikace a ve 2. novou All Inclusive kartu.
Vyzvednutí PIN
PIN najde každý v motivační platformě Můj Up. Tím se karta i automaticky aktivuje.
Užívejte si eStravenku
V aplikaci můžete spravovat objednávky, seznam zaměstnanců i kontrolovat faktury.
Přídavek pro vaše zaměstnance?
Spočítejte si, jestli je výhodnější přidat v penězích, nebo stravenkách.
Výpočet je nastaven na 55% podíl zaměstnavatele na hodnotě stravenky a předpokládá 21 pracovních dní v měsíci. Optimální výše nominální hodnoty stravenky pro rok 2023 je 194 Kč.
Chcete se dozvědět více?
Mnoho zajímavého najdete i tady
eStravenka má pevnou oporu ve stávající legislativě.
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce v platném znění Zaměstnavatel je povinen umožnit všem zaměstnancům ve všech směnách stravování; zaměstnavatel nemá tuto povinnost vůči zaměstnancům vyslaným na pracovní cestu. Zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů v platném znění Výdaje (náklady) na dosažení, zajištění a udržení příjmů jsou také výdaje (náklady) na pracovní a sociální podmínky, péči o zdraví a zvýšený rozsah doby odpočinku zaměstnanců, vynaložené na provoz vlastního stravovacího zařízení, kromě hodnoty potravin, nebo příspěvky na stravování zajišťované prostřednictvím jiných subjektů a poskytované až do výše 55 % ceny jednoho jídla za jednu směnu, maximálně však do výše 70 % stravného vymezeného pro zaměstnance v § 6 odst. 7 písm. a) ZDP při trvání pracovní cesty 5 až 12 hodin. Od daně jako příjmu zaměstnance je osvobozena hodnota stravování poskytovaného jako nepeněžní plnění zaměstnavatelem zaměstnancům ke spotřebě na pracovišti nebo v rámci závodního stravování zajišťovaného prostřednictvím jiných subjektů (§ 6 odst. 9 písm. b ZDP).
V přihlašovacím okně klikněte na ‚‚Vygenerovat zapomenuté heslo‘‘. Nové heslo vám přijde e-mailem. Po přihlášení ho doporučujeme změnit.
All Inclusive kartu můžete dobíjet měsíčně, čtvrtletně i půlročně. Je to na Vás.
Napište nám, že máte o eStravenku zájem. S radostí se ozveme.
Kredity dobijete v Zákaznické zóně. Jde to jednotlivě, nebo pomocí excelovské tabulky. Kredity budou dobité druhý den.
Tady se přihlaste jménem a heslem. Ty najdete na e-mailu zadaném ve smlouvě. Pokud něco nefunguje, napište nám.
Ano, zaměstnanec si může vybrat. Aby to bylo jednoduché, Vy pak můžete papírové i eStravenky objednat najednou v jedné objednávce.
Samozřejmě. Karty můžete kombinovat s klasickými stravenkami v rámci jedné objednávky.
Na adresu vaší společnosti přijdou každému zaměstnanci 2 obálky. V jedné bude karta a v druhé přístupové údaje do motivační platformy Můj Up. Tam se karta All Inclusive aktivuje a vyzvedává se PIN.
Up Club – S eStravenkou je spojen i věrnostní program Up Club, stačí do něj jen vstoupit v MůjUp;
Moje slevy – V MůjUp si můžete vy i Vaši zaměstnanci vybrat z široké palety partnerů, u kterých máte slevu. Stačí jen nakoupit příslušné zboží a zaplatit jakoukoliv platební metodou příslušného e-shopu;
Cashback Up Plná Peněženka – V MůjUp můžete vstoupit také do tohoto atraktivního programu a získat z každého nákupu část zpět.