Up Club jede! Rozdali jsme už téměř 3 500 obědů

Největší věrnostní program v gastro segmentu běží už dva měsíce a za tu dobu se zapojilo více než dvě třetiny uživatelů eStravenky.

Up Club jsme založili také proto, abychom obchodům a restauracím pomohli se ztrátami v krizi. Proto jsme moc rádi, že podle statistik jsou útraty o 10 % vyšší, než ve stejném období před Up Clubem.

Vy ještě v clubu nejste? Up Club funguje tak, že vám za každých utracených 100 korun připíše 10 bodů. Ve chvíli, kdy nasbíráte 100 bodů, můžete je utratit za oběd v hodnotě 100 korun. V podstatě tak máte každý jedenáctý oběd zdarma.

Autor

Innovation Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…